torsdag 11 februari 2010

Torsdag

10 månadersdagen idag. Tiden går läskigt fort. Hon har lärt sig säga hejdå (så fort något försöker ta på sig kläderna vinkar hon säger hedou), hon klappar händerna när man sjunger klappa händerna-sången. Hon säger hallå och hej när hon pratar i sin stora röda plasttelefon. Hon går mer och mer och bättre och bättre. Sömnen verkar vara påväg att fungera bättre (fast nu när jag skrivit så kommer vi nog få gå upp vid tre inatt).

Idag blev har vi varit på BVC, fröken är längre och tjockare än förra gången (sådär som det ska vara). Jag passade även på att hoppa in till L, hon som mätte magen när den var stor och tjock. Jag fick nya p-piller som jag håller tummarna för ska funka bättre.
Borde sedan åkt hem och pluggat, jag är långt ifrån nöjd med G- på förra arbetet. Antingen har jag blivit dummare eller så är kraven tre gånger högre på samma kurs när det vuxenutbildning än på gymnasiet. Men hamnade såklart hos vänner istället (självdiciplin kallar vi det). Mannen fick sig en ny tatuering. Nu är han märkt med mitt namn, och det är fint. Något som är mindre fint är hur brutalt värdelöst vårt internet fungerar idag.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar