fredag 23 oktober 2009

Mohaha?

Jag kan inte klippa hår men eftersom jag aldrig lär mig av mina misstag så klippte jag lugg på mig själv igen. Men den duger faktiskt, ser nästan rakt ut på jättelångt håll om jag rör mig. Däremot är ju bilden jävligt snygg. Typ hej jag tittar upp i taket och spegeln är så jävla skitig så att det ser ut som att Siri har spytt på kameralinsen. Jag borde fota oftare. Jag saknar det ju egentligen.

Annars så har vi blivit någorlunda friska igen. Snorar lite men hejdå till feber osv. Nu sover mannen på madrassen på golvet, Siri sover i vagnen. Jag tror att de laddar inför kvällen hos tant Felicia. Jag tror det blir skoj. Lika skoj som att jag upptäckt grejen med facebook (!) jag kan spionera på folk jag gått i skolan med, och se vem av oss som lyckats bäst! (mohaha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar