fredag 30 oktober 2009

Update

Vi dissade party, laddar inför morgondagen istället. Då blir det barnvakt för första gången. Min mamma (och kanske pappa) kommer hit och tar över mammapappa-rollen när jag och mannen ska gå på fest och sedan förhoppningsvis sova massvis (det kommer väl sluta med att jag vaknar klockan sex ändå för att jag saknar Siri för mycket :P).

Och jag har slutat amma. Siri hoppade över det frivilligt ett par dagar när hon var förkyld. Jag tror hon tyckte det var ovärt att inte kunna andas och äta samtidigt, och sedan blev bara inte av mer. Det känns bra. Att det blev på hennes villkor.

Jag tror att det är slutaröka-medicinen, men jag mår så brutalt jävla illa. Jag spyr som en gris. Jag trodde nästan jag var på smällen igen men testet visade tvärtom (tack gode gud). Visst jag vill ha fler barn men jag vill inte ha typ 15 månader mellan dom). Jag har ju knappt hunnit fatta att jättemagen är borta så jag vill inte ha en till, riktigt än. Jag hoppas det blir bättre snart, illamåendet, för jag ska ju peta i mig de där blå små i över två månader till. Imorgon är förresten min sista dag som rökare. Det känns bra, ciggen smakar hö, luktar gammal askkopp och får mig att vilja kräkas ännu mer.

Snart sömn. Imorgon ska vi äta mat hos johns föräldrar.

1 kommentar:

  1. Ja, de där skåpen var riktigt fina, man borde kunna snickra ihop något liknande kanske... och måla på. Lycka till med sluta-röka-grejen.

    Hejs

    SvaraRadera