måndag 12 oktober 2009

Promenix

Den nya grejen är promenader, alltså inte ner till hemköp och handla bebisgröt, utan riktiga promenader. Minst 5 dagar i veckan runt tisken, det är planen. Jag tror vi mår bra allihop av att komma ut. Jag behöver röra på mig lite, jag har ett par gravidkilon kvar att bli av med (de där sista fem jobbiga jävlarna) och Siri sover bra ute i friska luften. Efter lunch planerar jag en tripp ner till stan för att köpa garn till mormorsrutorna. Ytterliggare två nystan är slut och jag har bara gjort kanske 20 stycken (planen är att det ska bli 144 rutor, men vi får se om jag nånsin orkar så långt).

Nu: kaffe, sedan krypa ner bredvid mannen på madrassen de sista minuterna innan Siri vaknar igen.

2 kommentarer:

  1. Då får jag nog allt se till att börja tjyvläsa och gilla tillbaks ;)

    SvaraRadera
  2. Så du har också fastnat i virkträsket:P

    Kram Anna

    SvaraRadera